dilluns, 13 d’abril del 2020

PIMI : COM ENS ORGANITZEM?




Cad setmana, els infants llegeixen a casa un episodi del llibre, acompanyats d'un document que pretén ajudar a incorporar idees i propostes per al debat que fem a l'aula, asseguts en cercle i amb unes normes de participació clares per a tothom ...


La sessió comença amb la ectura en veu alta de l'episodi, a continuació es fan aportacions voluntàries que poden començar a introduir el debat: connexions que hem trobat, imatges mentals que hem pogut "visualitzar" , paraules desconegudes, ...
Finalment arriba el torn de les preguntes, que venen a ser el "motor del debat": escrivim totes les preguntes a la pissarra, intentem relacionar-les (explicant les raons) i després intentem debatre al voltant de les què ens semblen més oportunes, més desitjades, ...

2ª PUBLICACIÓ MIL LLETRES

  Hola a tots i totes! En aquesta publicació us volem compartir la segona publicació de la revista Mil lletres on podeu trobar part de la no...