dissabte, 30 de maig del 2020

PERKINS (BRAILLE)





















14 comentaris:

Unknown ha dit...

Pau:

T'ha quedat molt be, es curios i no sabia que en el pianos també s'escrivia aixi

Anònim ha dit...

Marc.

Molt bé Tara, m'ha agradat molt la teva conferència. La conferència l'he trobat molt interessant. No sabia que la maquina de Braille també serveix per llegir, escriure nombres, sonar el piano i per mirar la taula periòdica. Molt bona feina.

Anònim ha dit...

Wow tara que guay la conferencia no pensaba que el piano tambe
se empraba aixi
una abreçade Erika

Anònim ha dit...

ARjAU.

M'ha interessat molt la conferència, sobretot m'ha interessat saber que el Braille serveix per moltes coses...

Salut.

Anònim ha dit...

ERIC

La conferència m'ha agradat molt i no sabia que es braille servia per tantes coses.

Unknown ha dit...

Hola tara m'ha encantat la teva conferencia es molt interesant aquest invent .

Anònim ha dit...

Soc en Lluís. La conferència ha estat interessant perquè he après noves coses que no sabia i ha estat un bon invent per a les persones cegues.

Anònim ha dit...

Hola Tara soc en Borja, te vui dir que se conferencia m'agradad molt.

PREGUNTA:
Si a tu te posesin una maquina de Braille devant la sebries emprar?

Anònim ha dit...

Soc n'Iker
Hola Tara, m'ha agradat molt la teva conferència no sabia que el braille servia per tantes coses.M'ha semblat molt interessant.

Anònim ha dit...

Hola,Tara.
M'ha agradat molt.
A la plaça de s'esplanada de Maó,l'any passat, van fer unes jornades esportives i una d'elles era caminar com els secs.
I vem veure i tocar una maquina de braille.


Martina

Anònim ha dit...

Ian

M'ha agradat molt la teva conferencia, no sabia que hi hagues pianos amb braille.

Anònim ha dit...

Soc en Marcos

La conferencia ha estat bastan interesant i no sabia que el braille era per el cegs.

Anònim ha dit...

Hola soc en Victor.
M'ha agradat molt la teva conferencia.
No sabia que hi habia pianos amb teclas de braille.

Unknown ha dit...

Hola tara la conferència m'ha agradat molt perquè no sabia res de la maquina de braille.

2ª PUBLICACIÓ MIL LLETRES

  Hola a tots i totes! En aquesta publicació us volem compartir la segona publicació de la revista Mil lletres on podeu trobar part de la no...